fredag 19 februari 2010

Snöstormsvarning

Jahaja, så var det dags igen. En ny snöstorm är på väg och det redan börjat snöa, men än så länge så är det ganska lugnt. Men väderfolket pratar om att det kan komma mellan 30 och 50 cm. Vi får väl se hur det blir. Men det är nog inte läge att fundera på några längre bilfärder om man inte är absolut tvungen. Jag för min del ska parkera mig framför TV:n och kika på Charlotte Kalla, Tre Kronor och samtidigt försöka kasta ett getöga på Let's Dance på fyran. Risken för fjärrkontrolltumme är överhängande:)

Känner mig lite risig idag, som om det är någon förkylning som ligger och lurar. Hoppas att jag kan må lite bättre efter en kanna te med honung. Det ska nog ordna sig med det.
Jag åt föresten en semla igår med K. Åhhh, vad god den var! Med precis rätt mängd mandelmassa och grädde. Jag njöt verkligen:)

Nej, nu ska jag fixa en kanna te och bädda ner mig i soffan.

Tjingeling

Inga kommentarer: