lördag 13 februari 2010

Melodifestival del 2

Jahaja, så var det då dags för andra deltävlingen, i Örnsköldsvik den här gången.

Det var väl sådär halvbra. Någon, för mig, helt okänd grabb var den första som gick vidare direkt till Globen. Inte så konstigt kanske, varenda tjej under 20 ringde väl och röstade. Dessutom fick Andreas Johnson en direktbiljett till finalen. Men jag väntar fortfarande på låten som direkt sätter sig som ett segt tuggummi i skallen. Hoppas att den kommer.

Christine envisades med att fortsätta ha kort kjol. Tydligen har ingen talat om för henne ännu att hennes ben är på tok för smala. Jag menar, det är inte snyggt när människan ser ut att ha ben som en flamingo. Ja, ni fattar vad jag menar.

Måns var ju som vanligt, charmig till tusen. Dessutom hade de rufsat till honom lite i håret för att tuffa till honom lite antar jag.

Dolph syntes bara i ett förinspelat inslag. Synd för han är helt klart värd att vara med i varje deltävling.
Nu är det bara att se vad nästa deltävling har att erbjuda, men hittills har jag faktiskt inte varit direkt impad vilket är lite trist.

Inga kommentarer: