söndag 29 mars 2009

Sommartid

Som vanligt när det gäller stöket med att flytta klockan 1 timme bakåt eller framåt blir jag lite lätt förvirrad, eller kanske LITE mer än vanligt :)
Den här gången verkar det ha gått ganska bra. Väckarklockan fixade jag igårkväll så jag åtminstone skulle veta vad klockan var när jag vaknade. Det har hänt att jag har råkat göra fel ibland och helt plötsligt haft 3 olika tider!! Självklart med total förvirring som följd innan ordningen blivit återställd.

Kan meddela att solen skiner som värsta kvartslampan och det kan ju få vem som helst på ett strålande humör. Nu ska jag njuta av en stoooor frukost, minus juice som jag glömde köpa.
Återkommer senare.

Tjing Tjing

1 kommentar:

virpi sa...

Visst är det lika krångligt varje år!
Jag tänker på våren åker sommarmöblerna fram ,alltså skall klockan fram en timma.
På hösten ställer man in möblerna,Alttså tillbaka med klockan.
Men den käcka visste du nog redan.:)
Kram kram