måndag 23 mars 2009

Istid i hjärnan..

Har läst en hel del bloggar nu medans jag varit sjuk (är inte bra än, men känner mig bättre ialla fall). Det är alltid kul att läsa vad andra skriver och hur de har utformat sina bloggar. Jag gillar också att använda mig av dem som inspirationskälla. Ibland råkar jag ut för brain freeze, eller ja det kan faktiskt kännas som en permanent istid däruppe i vissa fall. Åtminstone under den senaste veckan.
Herregud, hur mycket kan man snyta sig egentligen? Ett tag var jag lite orolig att hela hjärnan skulle komma ut också. Som tur var stannade den kvar. Istället råkade hjärnan ut för en "istid", men nu har upptining kört igång ordentligt och tankeverksamheten börjar så smått komma igång igen.

En annan som verkar ha drabbats av istidsfenomenet verkar vara LO-ordföranden. Idag kläckte hon ur sig att hon inte hade förstått vad hon hade godkänt när det gäller löner, bonusar och pension i AMF. Men hallå om hon inte fattade, vad gör hon då i en styrelse?!
Ja du milde, vad ska man säga? Jag är helt mållös. Visar bara att många människor uppenbarligen är på fel plats.

Ska nog ta en liten nattmacka nu så jag slipper ligga i snarkofagen med en kurrande mage sedan.

God natt alla glada läsare.

Inga kommentarer: