måndag 30 mars 2009

Det finns hopp...

Mz. Olsson skrev att de på TV:n sagt att 40 är det nya 20. Genast blev min smygande 40-års kris lite lättare. Ja, det är ett helt år kvar men det ska ju börjas i tid som det heter.
Så nästa år kommer jag ju att vara super-hipp!!
Undrar vad jag ska hitta på då? En tur till en ö i Karibien hade faktiskt inte suttit helt fel måste jag säga. Ligga på en strand med en paraplydrink i handen och bara njuta med älsklingen. Måste säga att det verkar vansinnigt lockande. Får väl se...

Idag tror jag att min hjärna har tagit ledigt. Inte många tankar har snurrat därinne under dagen. Lite konstigt känns det allt då det oftast är full aktivitet där uppe. Kanske är det så att även tanke verksamheten behöver en paus ibland, vad vet jag.

Nu blir det lite avkoppling framför TV:n.

Tjing Tjing

1 kommentar:

virpi sa...

haha,ja då är jag runt 15 år nu.
Nä,usch...det vill jag inte vara.:)
Kram kram