tisdag 17 mars 2009

Sjukligt

Jaha, nu har jag väl blivit sjuk verkar det som. Det är mycket mystiskt då den här eländiga förkylningen inte verkar bryta ut ordentligt. Är sådär halvförkyld men känner mig riktigt dålig. Är svullen i halsen, har ont i öronen och runt ögonen.
Tycker lite synd om mig själv, det får man göra tycker jag.
Nog om mitt hälsotillstånd.

Vaknade tidigt, tänkte att klockan var sådär runt 7. Men nähä då, klockeländet visade 05.28!! Inte en chans att jag tänkte ens sticka ut en tå. Slog igen ögonluckorna för att försöka sussa vidare. Vila ska ju vara bra för att bli frisk. Inte en chans att sömnen infann sig. Tänkte ialla fall inte gå upp så grabbade tag i en bok och låg och läste en timma eller så. Vaknade senare med boken fortfarande i ett krampaktigt grepp.

Idag blir det nog mest läsning och filmtittande tror jag. Kanske syr jag ett par stygn på ett broderi också. Det beror på hur ont det gör i mina ögon.

Fy tusan vad jag beklagar mig, men nu är det gjort :-)

See ya later

Inga kommentarer: