fredag 6 mars 2009

Nya naglar igen

Kvällen tillbringades med min bästa vän K. Vi lärde känna varandra då jag började att klippa mig hos henne. Vilken suverän frisör!! Och inte bara det, jag är så lycklig för vi har även kommit att bli superbra vänner. Vi umgicks mycket när hon bodde i Kalmar, men nu har tyvärr kärleken fört henne långt härifrån, men så är det.

Jag vill bara att du ska veta att jag saknar dig.

När jag väl flyttar västerut hoppas jag att du tar maken med dig & kommer över och hälsar på.



Så här fina blev mina naglar som K gjorde. Det tog ett tag men det är det värt:)
T kommer att älska dem:) Bara så att du vet.

Nej nu är det tajm för snarkofagen.
Imorgon funderar jag på att ställa frågor om resor till mina läsare, vi får väl se.

Good night where ever you are

2 kommentarer:

Katja sa...

God morgon!! Kul att du gillade naglarna. Du vet att vi kommer att hälsa på om du flyttar. På lördag fm ska jag jobba, sen har Isak tennis turnering hela kvällen. Men vi får fika på sta´n nästa v jag kommer. Kramizar/K

thebromanders sa...

wow!! Snyggt!! Har aldrig gjort nåt sånt där, men man skulle kanske prova??