torsdag 5 mars 2009

Mysko turister

Igårkväll satt och tittade på Semestersvenskar på fyran. En del märkliga människor figurerade i gårdagens avsnitt. Ett gäng hade en hel hög med klagomål. Ett var att det var alldeles för mycket avgaser! Undrar vad de hade tänkt att service personalen skulle göra åt det problemet. Ett annat gäng hade med sig kom radio för att kunna kommunicera med varandra. Himmel, var de tvugna att vara i kontakt med varandra hela tiden?! Tyckte faktiskt att det blev lite väl mycket.
För mig handlar resa om att upptäcka nya saker, platser och människor. Jag vill absolut inte vara uppstyrd utan kunna göra och upptäcka det som jag själv känner för. Men alla är ju olika.

Ikväll blir det en tur till Öland och besök hos min kompis K, lite nagelfix och en massa prat så klart. Det ska bli kul.
För övrigt kommer dagen nog att bestå av lite läsning och allmänt pyssel här hemma. Med andra ord inget särskilt.

Jag fick en utmaning av K som jag skickar vidare till alla som känner sig manade.

Ha en bra dag.

See ya later

1 kommentar:

thebromanders sa...

Öland?? Var bor du? Öland låter nästan lite exotiskt för mig... har ju inte sett nåt av Sverige. Det är verkligen sorligt!!