måndag 30 mars 2009

Läckert med blått




Var hos min goda vän K igår kväll och hon fixade till mina naglar. De blev blå den här gången med svarta dekorationer. Supersnyggt tycker jag. Hon har en massa fina bilder på naglar som hon gjort på sin blogg. Jag har fått lov att "knycka" bilden på mina :)
T tyckte att de blev urläckra! Tack K för att du alltid gör mig så fin.
Som vanligt blev det en massa prat medan hon filade och fixade. Det var längesedan vi sågs nu så det var jättekul. Nästa gång kanske vi drar iväg på en liten korvgrillningstripp. Hoppas att vädret är bra i påskveckan bara.

Fick paket från min älskling idag. Ett par nya Reebok skor var det och lite andra saker. Så himla gullig han är. I'm such a lucky lady :)

Ska läsa lite restidningar nu. Det är alltid lika intressant. Hoppas att få läsa om lite andra resmål än Thailand och Kanarieöarna, det börjar minst sagt bli lite tjatigt.

Ha en bra dag

Tjing Tjing

Inga kommentarer: