lördag 28 mars 2009

Gårdagens värdiga vinnare

Vilken final det blev i Let's Dance! Jag hade nog trott att Laila Bagge skulle ta hem glasskon (priset) för att hon varit så himla duktig under hela säsongen. Men jag tyckte faktiskt att det var helt rätt att Magnus vann. Om man bara ser till utveckling så är ju han den som, utan konkurrens, har utvecklats allra mest. Och att kunna få en så pass stor kropp att bli smidig, mjuk och dansant är en prestation.

Jag säger bara vilken kropp den mannen har!! Det är ju rena ögongodiset. Med andra ord godis var helt överflödigt igår kväll. Jag hade fullt upp med att njuta med blicken så det kändes helt meningslöst att försöka pilla i mig några små bitar av godsaker. Hade nog missat munnen ändå :)
Kände liksom inte för att städa en gång till.

Ha en bra dag där ute

1 kommentar:

thebromanders sa...

Har ju inte hängt med alls i den där tävlingen... den går ju inte att se över webben, tyvärr... men de har samma tävling här. Men jag har tröttnat lite på den, går ju om o om igen... American Idol följer jag däremot gärna fortfarande! De har ett starkt fält i år!