onsdag 18 mars 2009

Rudolph & sommarlängtan

Jahaja, nu har jag förvandlats till Rudolph's syster eller något. Har iallafall fått samma färg på nosen som denna berömda ren. Enda skillnaden är väl att min svider som tusan.

Vilket vackert väder det har varit idag och det får mig att längta till sommaren. Det är min absoluta favoritårstid. Det är så skönt att kunna gå barfota i gräset, ligga på en strand med en god vän, bada och äta glass. Sitta på en uteservering och titta på folk. Åka iväg och ta ett kvällsdopp när solen går ned. Och att grilla förstås.
Vem längtar inte efter detta? Ja det enda som jag inte längtar efter är ju myggen då. Men det får man väl stå ut med. Finns ju så mycket annat positivt som överväger dessa små blodsugande vampyrer.
Våren och sommaren kan inte komma fort nog nu.

Ha det gott

Tjing Tjing

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skall inte säga emot dig!!
Jag längtar!!!
Vill alltid ha sommar.:)
Kram

Katja sa...

Tror att ren-nosen också svider faktiskt!
Krya på dig nu så ska vi både äta glass, grilla och döda mygg i sommar.... Ha det! Kram/K