söndag 4 april 2010

TADAAA... här är den


Här är den.. ringen alltså

11 kommentarer:

SweFlo sa...

Åh vad fin! Jag har väntat på att få se :-)! Verkligen grattis, så spännande och roligt! Glad Påsk!

Camilla sa...

Sweflo:

Tack så mycket!
Den som väntar på något gott..
Glad påsk till dig också.

My Sweet Valentine sa...

Helt underbart fin! Grattis igen =)

Camilla sa...

Anna:

Tack så mycket! Jag älskar den:)

Taina sa...

DET var ingen dålig ring! SNYGG!

Marie sa...

Snacka om bling bling! Gud så fin! Endast det bästa till den bästa! kramar!

Camilla sa...

Taina:
Nej, den är STOR:)också i storlek så jag ska ta in den, men det är lite pill för juveleraren för de måste lägga en annan ring inuti. Men det är det värt, och det blir mer guld i den.
Jag gillar den skarpt:)

Kram

Camilla sa...

Marie:
Det gnistrar så jag nästan får ha solbriller på:)
Tack snälla du.

Stor kram

Annika sa...

MILLAN!!!
Vilken FIN ring!!!
Superfin!!
DET är bling-bling det på ett skitsnyggt sätt.
När blir det giftermål då? GUD så amerikansk jag låter, men you know the drill :-))))
Kram!!!

Camilla sa...

Annika:

Tack så mycket!
Jag tycker att den är jättefin, mycket stenar men på ett smakfullt sätt. Precis som jag gillar det:)

Vad kul att du kallade mig för smeknamn. Det är ingen som gjort förutom min pappa som alltid gjorde det.
Datum för bröllop finns inte än, men att det blir här på Kalmar Slott är givet:)

Kram

Annika sa...

HAHA, det gjorde jag...
Helt utan att tänka på det. Antar att jag märkligt nog tänker på dig som Millan. Hoppas det är OK...
Kalmar Slott. DÄR har jag varit på bröllop då min goda vän Anette Bernlind gifte sig med Micke...
Antar att du inte vet vem hon är. SÅ liten stad är ju ändå inte Kalmar.
KRAM igen!!!