fredag 23 april 2010

Ny bok från Johan Theorin

När jag var och handlade häromdagen såg jag att det kommit en ny bok av Johan Theorin. Han som skrivit Skumtimmen och Nattfåk ni vet. Blodläge heter den nya som jag ännu inte läst. Jag väntar nog till den kommer på pocket tror jag. Men här kan man både läsa och höra lite ur den nya boken.
Som de tidigare böckerna utspelar sig denna på Öland, men den här gången under våren. De två tidigare har ju utspelat sig under hösten och vintern.
Något att se fram emot.

4 kommentarer:

Stef sa...

har faktiskt aldrig hört talas om honom! hoppas nu du kommer iväg den 27! Håller tummarna!

Camilla sa...

Stef:
Han skriver faktiskt riktigt bra.
Tack för att du håller tummarna, det gör jag med:)

Annika sa...

I cannot WAIT!!
DEN ska jag köpa så fort jag kommer hem.
Nattfåk var 2009 års allra största läsupplevelse för mig.
KRA¨M!!!

Camilla sa...

Annika:
Jag tänkte faktiskt på dig när jag såg den och kände att jag var tvungen att skriva om det.

Kram