fredag 9 april 2010

Åter på banan

Jahaja, Tiger Woods spelar golf igen i US Masters. 4 månader blev hans uppehåll och tydligen spelar han så pass bra att experter tror att han kan vinna hela tuneringen.
Jag undrar faktiskt hur han bara kan lägga allt bakom sig och fokusera på uppgiften. Särskilt kanske med tanke på att lagom till starten dök det upp en ny tjeja, och inte vem som helst utan dottern till Elin och Tigers granne.
Den mannen verkar ha nerver av is. Tyvärr tror jag inte att hans kvinnoaffärer kommer att ta slut bara för att han var på någon slags "avprogrammering". Men jag hoppas att jag har fel.

Ikväll såg jag Skavlan på SVT1. Helt klart den bästa talk showen på TV. Kvällens gäster var bl a Magnus Härenstam och Sarah Ferguson, ni vet hon som var gift med prins Andrew. Vilken festlig kvinna! Jag måste säga att jag verkligen gillade henne. Dessutom är ju Fredrik Skavlan en suverän talk show värd som utan att det känns krystat kan vända samtalet så att dte blir intressant och roligt att lyssna till.
Hr ni inte sett Skavlan så är det ett tips från mig. Kl 21 på fredagar eller på webben.

Tjingeling

Inga kommentarer: