torsdag 29 april 2010

Framme

Resan gick bra, fast Gud vad trott jag var! Holl pa att somna redan pa Kastrup.
Men val pa planet fick jag sitta bredvid en jattetrevlig kille. Vi hade hur kul som helst, och resan kandes inte sa lang.
Inflygningen var mindre kul dock. Vi fick ta en tur over sodra NJ och jadrans vad det hoppade. Jag holl pa att bli riktigt aksjuk. Grannen satt redo med en pase ifall jag skulle behova. Sa pinsamt. Som tur var behovde jag inte den. DET hade varit hemskt!

Ner pa jorden igen och genom immigrationen som tog en evig tid. Efter en nyfiken intervju av mannen bakom andra sidan disken drog jag pa hela charmbatteriet, och det verkade han gilla. Kan val inte vara sa kul att sitta dar hela dagarna och fraga samma fragor.

Som ni marker har jag inget svenskt tangentbord, men det far ga anda.

Jag lider av mikrojetlag, dvs somnar vid typ 21.30 och vaknar vid 03-04 och sa ar jag vaken 1-2 timmar. Men det ratar nog till sig om en dag eller sa.

Igar kikade vi pa en film, jag somnade efter ca 30 min typ. He's just not into you hette den visst. Sicket skrap. Inte ett enda skratt pa 30 min! Hoppas att nasta fran Netflix ar battre. Men den vet jag att den innehaller atminstone 3 skratt for det har jag sett pa trailern.

Nej, nu ska jag ut och njuta lite av solen. Det ar varmt och skont, fast det blaser lite. Sa nagon tur till havet for promenad blir det inte idag iallafall.
Tjingeling

2 kommentarer:

Katja sa...

Skönt att höra att resan gick bra! Här hemma har vi haft ganska bra väder också, med en del varma dagar. Dock ser det dystert ut framåt eftermiddagen idag. Men på valborg brukar det ju inte vara något toppenväder... Får gäster ikväll, så det blir mest matlagning idag. Hälsa Tom och ha det underbart!!!
Kram Katja

Camilla sa...

Katja:

Ja resan gick bra, men fy vad trott jag var!
Trevligt med matgaster. Lite avis pa dem som far njuta av din goda mat;) Vi hade T's foraldrar har igar & bjod pa lax. Det blev jattegott. Glass med jordgubbar o hallon till efterratt. Hallonen var sa himla goda.
Halsa Fredrik. Vi hors.

Kram