lördag 17 april 2010

Ilskan kokar!!

Ursäkta mig, men nu är jag riktigt ilsk faktiskt. Känner mig lite som den där vulkanen på Island.

Någon eller några idioter har roat sig med att under natten sticka en kniv bakdäcket på 18! bilar på min gata! Givetvis på min också.
Kan inte dessa tröttsamma individer hitta något bättre att sysselsätta sig med. Jag bytte ju till sommardäck i veckan och nu blir det en ny tur dit på måndag för att köpa ett nytt däck. Som tur är har jag även en assistansförsäkring på bilen så de kommer ut och byter hjul åt mig utan kostnad. Skönt det för de sitter väl som berget kan jag tro.
Polisamälan har jag också gjort ifall de skulle få tag i idioten/idioterna för det är enda sättet att få ersättning om de nu mot all förmodan skulle haffa några. Och det hoppas jag på, för då blir det inte ett billigt nöje som denna eller dessa ägnat sig åt. Det skulle inte vara mer än rätt.

Jaha, nu har jag fått lätta på trycket lite så nu kan jag sitta och titta på TV resten av kvällen i lugn och ro.

Tjingeling

Inga kommentarer: