onsdag 18 augusti 2010

Nu är han fast igen

Den där 79-åriga pedoifilen som jag skrev om igår har tydligen hamnat bakom lås och bom igen. Hoppas nu att ingen halvtokig typ inom psykvården får för sig att denna person någonsin mer får möjlighet att få bevakad permission. Och tydligen hade han två vårdare med honom när han besökte kyrkogården. Mne ursäkta mig, kunde inte någon av dessa två ha jaga ikapp en person närmare 80?! Jag undrar hur dålig kondis folk måste ha för att få vara ledsagare?!

Vilkwn tur att inget barn hamnade i hans klor..

2 kommentarer:

Annika sa...

Hej Camilla!
Ja, jag dåg det där. HELT SJUKT!! Helt vansinnigt. Vad var det för tomtar som tog ut honom på permis då? Kan man inte springa ifatt en nästan 80 årig gubbe? Bedrövligt.

SÅÅ, vännen, är din nästa resa till US den vid jul?

KUL att läsa här igen!!!

KRAM!!

Camilla sa...

Annika:

Ja, man blir ju helt tokig när man läser sånt. Och igår blev det ännu värre när jag läste i tidningen att de varit TVÅ vårdare! De hade släppt ut honom på kyrkogården medan de suttit i bilen och fikat!! De skulle få sparken på störten tycker jag.

Nästa resa blir nog kanske inte förrän jul tyvärr. Jag jobbar för fullt nu. Det känns ganska trist faktiskt. Men vi hoppas att tiden går fort.

Kram