fredag 20 augusti 2010

Ledig idag också sen är det ytterligare sju dagars jobb på raken. Det gillar jag inte, det är ju alldeles för lång tid och när man väl är ledig så är i varje fall jag helt slut.
Idag ska jag städa ur bilen. Det var ett tag sedan jag dammsugade och torkade av inuti så det är välbehövligt. Sedan blir det lite mat hos mamma. Skönt att slippa äta ensam för det är så grymt trist.
Gårddagen ägnade jag mest åt läsning och med jämna mellanrum tog jag en tupplur. Det kändes som om jag behövde det. Kroppen känns inte hundra med den här förbenade förkylningen som inte bryter ut ordentligt. Inatt har jag säkert vaknat 10 gånger av att jag hostat som bara den. Det är inte så trevligt att få nattsömnen störd stup i kvarten.

Nej, nu får jag väl köra igång så jag får något gjort.

Tjingeling för nu

Inga kommentarer: