fredag 20 augusti 2010

Ett litet paket

När jag kom hem från Öland och mamma fanns det ett stort kuvert i min brevlåda. Trevligt med något annat än fönsterkuvert för de kommer ändå vare sig man vill eller inte.
Älsklingen hade tydligen hittat någon liten teknisk pryl som han tyckte att jag skulle ha. Det är någon slags elektronisk hjälpreda. Väldigt snällt av honom att skicka en sådan liten pryl till mig. Den är liten och smidig och kommer att passa i min handväska. Nu ska jag bara få den lilla manicken att funka som jag vill. Tilläggas ska att han formligen älskar sådana prylar. Och jag kan väl också tycka att de är kul, men det får inte vara för invecklat för då tappar jag intresset. Men den verkar inte vara alltför knepig som tur är:)

Hostskrället håller i sig och har jag riktig otur så kör det väl igång som värst när jag ska sova. Och efter att ha suttit hemma hos mamma och pratat i några timmar så känns hela halsen helt raspig. Kanske lika bra att vara tyst nu i några timmar innan det är dags att säga godnatt till T. Innan dess ska jag kolla på filmen Efter Bröllopet med Rolf Lassgård och Mads Mikkelsen som går på ettan ikväll. Jag har sett den förut och tycker att den är riktigt bra.
Föresten är ju Mads med i Fritidsresors nya reklamfilm, det ni.

Nej, nnu är det dags att slänga upp fötterna i soffan och ägna mig åt lite film.

Tjingeling

Inga kommentarer: