tisdag 10 augusti 2010

Jisses, vad duktiga de är!

Idag har vädret varit riktigt skapligt så jag tog en liten tur på stan och spankulerade runt där en stund innan jag for hem till mamma en vända och fick med mig en bunt skvallertidningar. När det gäller förkylningen så känns halsen som ett sandpapper och nu har jag fått hosta också. Men men imorgon är det dags att börja jobba igen och sen är det bara att köra på resten av veckan. Får väl proppa i mig Vicks honung med jämna mellanrum och hoppas att det lenar lite.

Igår körde EM i simning igång. Och svenskarna har redan utmärkt sig på ett positivt sätt. Igår tog både dam-och herrlaget brons och idag var det åter dags. Therese Alshammar knep en guldmedalj och i simhopp blev det en silvermedalj för Anna Lindberg. Fin utdelning efter två dagars tävlande eller hur?

Nej, nu ska jag kolla på en dokumentär innan det är dags att inta horisontalläge under täcket.

Tjingeling

Inga kommentarer: