måndag 11 maj 2009

Sååå fina tassar


Min bästa vän K ser till att mina naglar alltid är sååå fina. Vet inte hur många gånger jag har fått kommentarer över hur fina eller fräcka de är. Bara sug i dig K, för du gör ett kanonjobb och gör mig alltid så fin :) Glöm nu inte att beställa visitkorten så att jag kan dela med mig.
För första gången har vi valt att färglägga hela nageln istället för bara tipparna.
Härlig färg, och helt rätt för mig då jag älskar rött. Kul med lite stjärnor som livar upp det hela. Vi funderar på att göra en nagel på varje hand i amerikanska flaggans färger innan jag åker över. Dock inte med alla stjärnorna, det blir helt enkelt för många :)
Det är alltid kul att sitta och spåna om ny design medan K filar och fixar. Måste säga att det känns väldigt lyxigt.
Hade med mig den vita choklad cheesecaken som jag hade gjort, mycket uppskattad.
Receptet kommer på bloggen imorgon, med bild.

3 kommentarer:

Taina sa...

ÅH guuud så fina naglar!!! Det där är något jag skulle behöva göra, sköta om mina naglar. Är usrusel på det. Får ryck ibland men har aldrig varit till en manikyrist eller pedikyrist heller för den delen. kanske jag skulle unna mig det innan Sverigeresan i sommar? Var lite fin :)
Kram

Katja sa...

Jag ska äta kakan till frukost!!! Eller...... Kram/K :)

Camilla sa...

Taina: Tack Tack. Jag tycker att de blev så fina. Har en duktig kompis som alltid gör mig så fin :)Det är klart att du ska göra det! Boka en tid på en nagelsalong och gör dig fin. Det är vardagslyx att bli ompysslad.