söndag 31 maj 2009

Mors Dagsfirande

Har tillbringat hela dagen i mammas sällskap. Det var mycket trevligt att äta middag ute i solen hela familjen. Vi hade så kul. Massor av skratt. Lilla A lekte med hunden, måste säga att den jycken har en ängels tålamod :) Jag tror även att A har en slumrande talang för fotboll, något som hennes pappa verkar tycka är kul. Men till hösten ska hon börja rida. Eller ja åka kanske man ska kalla det. Syrran ska visst också börja rida. Hon har anmält sig till en nybörjarkurs. Det trodde jag aldrig, men det blir kul. Jag var ju hästgalen när jag var yngre och tycker fortfarande att det är jättekul, även om det var ett tag sen jag red nu.

Jag köpte ett par örhängen till mamma igår som hon blev jätteglad för. Passade samtidigt på att köpa ett par till mig också. Albrekts Guld har faktiskt fina silverörhängen till helt överkomliga priser. Det är ju bra för då kan man köpa fler utan att ruinera sig. Har köpt tre par på kort tid för jag tyckte att det var dags att skaffa lite nya. Jag älskar vackra smycken och har en del, men inte alls så mycket som jag skulle vilja. En del som jag skulle vilja ha är helt enkelt för dyrt. Men jag får väl önska till nästa stora födelsedag :)
Nästa inköp blir nog från Pilgrim, såg några fina grejer när vi var i Köpenhamn.

Nu är det dags att ha en date med min grymt sköna kudde.

Tjingeling

1 kommentar:

Katja sa...

Hej gumman! Veckan som var var helt galet hektisk. Var så trött så jag var tjutfärdig... Nu är jag tillbaka i "hålan" några dagar, men snart bär det av hemåt igen. Då MÅSTE jag fixa dina naglar. Bamsekram Katja