fredag 8 maj 2009

Allt under kontroll

Plan of attack gick, ju som jag tidigare nämnt, upp i rök. Men nu är jag på banan igen och allt flyter på väldigt bra. Just nu har jag en vit choklad cheesecake i ugnen. Många moment med denna, men jag tror (hoppas) att den blir god.

Älsklingen pratade om någon kryssning till Bahamas, gratis! Och frågade om jag ville åka. Vilken jädrans dum fråga. Såklart jag vill!! Boka bara eländet så far vi.
Får väl se vad som händer, men det hade inte varit helt fel att ligga på en kritvit strand med en paraplydrink i handen.

2 kommentarer:

Taina sa...

Gratis kryssning till Bahamas!!!!!! Hur beter man sig då? Låter trevligt iaf ;)
Trevlig helg på dig.
Kram!

Camilla sa...

T hade tydligen åkt med det rederiet någon gång tidigare, och nu skulle de visst fira att de snart har ett nytt fartyg. Får väl se om det finns några kryssningar kvar :)
Hoppas Hoppas...