fredag 31 maj 2013

Väldigt trevlig kickoff

Hemma igen efter några trevliga timmar med mina kollegor.
Vi startade det hela på Söderport, som bara ligger ett stenkast från jobbet, med räkmacka och lite dryck till det. Är ni i Kalmar är det ett ställe som ni absolut inte ska missa. Hur trevligt som helst och de flesta kvällar är det någon form av livemusik där.
Därefter drog vi iväg till Kalmarsundsparken för att spela brännboll och dricka lite vin och alkoholfria alternativ. Fint väder, men inte så himla varmt var det där nere vid vattnet. Men vad gör det? Vi hade hur kul som helst och skrattade så jag har ont i magmusklerna. Perfekt sätt att göra något som alla kan vara med på. Alla verkade dessutom ha roligt, precis som det ska vara.

Nu ska jag bara titta lite på TV och skypa lite med Tom när han kommer hem om en timma innan det är dags att krypa ner i snarkofagen med en bok innan det är dags att slå ihop korpgluggarna.
För imorgon drar jag igång jobbandet igen. Det kan nog bli full fart imorgon på jobbet. Det ska bli kul. Jag har ju förmånen att ha två jobb just nu på samma arbetsplats, det tycker jag är perfekt. Eftersom det ena kan jag göra mer eller mindre i sömnen medan det andra som är i receptionen ger mig mer utmaning. Sånt gillar jag. Så himla glad att jag fick den chansen för jag lär mig nya saker hela tiden. Och sånt gillar jag. Är nog ganska otålig och tycker att det lätt blir trist när det inte händer något nytt. Sådan har jag varit sedan jag var liten och det lär nog aldrig gå över.

Dags att snart sova.

God natt

Inga kommentarer: