onsdag 1 maj 2013

Det blir nog sol

Ska snart gå och lägga mig, sitter bara och inväntar att John Blund ska infinna sig.
Det blir lätt så när jag slutar vid 23. Svårt att varva ner. Det tar ett tag och det får det väl göra. Imorgon, eller rättare sagt idag, är jag ju ledig.
Kikade lite på prognosen för dagen, och det är en stor sol! Fy fasiken vad skönt! Imorgon ska jag rida ute och ut och spana efter en massa vårblommor med kameran i högsta hugg. Såg att någon redan hittat Gullvivor i naturen runt stallet. Tydligen ska det finnas någon orkidée som slagit ut också. Jag vet ju inte riktigt hur en del av dem ser ut, det finns ju flera sorter på Öland, så det är väl bara att fota på och sedan kolla på nätet vad det är för något:)

Dags att se om det går att somna snart.

God natt

Inga kommentarer: