torsdag 2 maj 2013

Igår tog jag med kameran till stallet men det blev inga bilder förrän jag stannade på vägen hem. Underbart väder, liksom idag. Att rida i detta väder prioriteras kan jag säga då både pållen och njuter av det sköna vädret.

Nu är det dags att köra lite bilder tycker jag.


Kanske symbolen för Öland. I närheten av denna finns det ytterligare 2 väderkvarnar. Alla är belägna på landborgen där det alltid blåser som mest.


Här kan man se hur högt upp man är. I bakgrunden syns Ölandsbron, i diset. Man måste ha rätt bra syn insåg jag.

 
 
Det har blivit otroligt grönt på bara en vecka. Snart är träden på gång också. Öland kommer att bli jättefint om en vecka, typ.
 
 
Vy över några hus på Stensö, det mest exklusiva stället för villor i Kalmar. Jag skulle också vilja bo här:)
 
 
Inte så många båtar som ligger i ännu, men det lär snart bli fler :)
 
 
Lämnar er med dessa bilder från ett halvgrått (om vi tänker träden) Öland och Kalmar.
 
Nu är det snart sängdags. Jobba hela helgen.
 
 
Tjingeling

 

Inga kommentarer: