lördag 2 april 2011

Lurad eller inte?

Äntligen lördag och inte en endaste liten grej planerat idag. Ska bara göra det som faller mig in och det känns härligt.
Det där fina, varma vädret som utlovades av väderfolket tidigare i veckan måste ha fastnat någonstans på vägen för ute är det grått och 7 grader. Perfekt dag för att vara inne och pyssla lite. Kaffe, några mackor och morgontidningen är ett perfekt sätt att starta dagen på.

1 april passerade utan att jag blev lurad en endaste gång. Inte ens tidningarna verkade ha fått till några riktigt bra aprilskämt.  Hur gick det för er? Var det någon som lyckades eller lyckades ni lura någon?

Just nu kollar jag på Mästarnas Mästare på SVT och jag måste säga att jag är grymt imponerad av Ingemar Stenmark. Vilken kondis den mannen har! Inte ens fotbollstjejen hade en chans i backtävlingen. Han bara flög förbi henne. Jag gillar verkligen att se dessa idrottsstjärnor som berättar om sina tankar runt sina idrottsliv. Absolut ett av mina favoritprogram som jag gillar att följa.

Nej, nu ska jag återgå till att titta klart innan det är dags att fylla på koffeinförrådet.

Ha en härlig lördag.

Tjingeling

Inga kommentarer: