tisdag 12 april 2011

Ditt och datt

Igår etfermiddag hade vi sommarkänning här i stan. Termometern visade på 20 grader och solen sken från en klarblå himmel. Det var bara att njuta.
Skönt även för dem som gick på premiärmatchen i den nya arenan. Fullsmockat med folk och hemmapbliken fick se KFF vinna över Djurgården med 3-2. Bra gjort.

Själv drog jag iväg till Maxi efter jobbet för att införskaffa lite mat. Och där fanns det en del kul folk. Bl a damen som babblade i sin mobil under hela shoppingturen så att hela butiken hörde vad hon skulle köpa. Antingen hade hon dålig mottagning eller så hörde hon förbaskat illa för hon mer eller mindre skrek ut varenda grej hon skulle köpa.
Jag kunde knappt hålla mig för skratt. Sånt är riktigt komiskt.

Idag blir det full rulle på jobbet så det är väl lika bra att jag gör mig iordning för dagens begivenheter.

Ha en skön dag.

Tjingeling

Inga kommentarer: