torsdag 2 april 2009

Seg som en koala

Känner mig lite sådär småseg som man gör om sömnen har varit ryckig. Somnade visst på soffan igår kväll och vaknade där vid 4-tiden. Det är ju så där lagom mysigt att behöva traska upp och släcka för att sen som en vålnad försöka att ta sig i säng.
Nu har jag ialla fall vaknat. Näktergalen, min vän K, ringde precis 1 minut efter att jag slagit upp ögonen. Hon kvittrade glatt medan jag mest kraxade och kände mig som en koala, de sover ju typ 20 timmar/dygn eller något i den stilen.
Nej, nu är det dags att ta sig i kragen. Ska ju hem till mamma och hjälpa henne att tvätta bilen. Hon är grymt oteknisk och har ingen aning om hur man använder en biltvätt, men det hoppas jag kunna ändra på idag. Får väl se om hon vågar sig in där i fortsättningen :)

See ya later

Inga kommentarer: