söndag 19 april 2009

Älskar vädergudarna

Vädergudarna måste ha parkerat en strålande sol här och vad skönt det är! Blir ju på ett ofattbart gott humör varje morgon som jag slår upp ögonen. Och dessutom verkar det som om sömnen har rätat till sig också. Så nu är det mesta på topp.

Igår var det meningen att jag skulle iväg på fest, men tyvärr blev den inställd pga sjukdom. Ja så kan det gå. Så istället blev det en kväll framför TV:n. Men jag måste säga att jag inte är direkt imponerad av de program som visades. Så istället länkade jag mig runt bland en massa bloggar. Det är lite spännande att läsa vad andra skriver. Kommer nog att fortsätta att läsa en hel del av dem.

Idag är inte skrivinspirationen på topp direkt. Så istället ska jag nu ge mig ut och tvätta bilen och efter det ta en promenad.

Ha en trevlig dag

Tjing Tjing

Inga kommentarer: