måndag 13 april 2009

En enkel utmaning

Såg att jag fått en ny utmaning av min goda vän K, det måste jag ju bara fixa :)

Utmanad av : Katja

Svara på frågorna.Välj ut fyra stycken att utmana.Skriv till dem att de är utmanade.Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.Frågorna lyder:

*Vilken mat äter du ofta? Italienskt
*När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av? Hjälper till så klart!!
*Vart sitter du helst när du bloggar? I soffan
*Köper du triss/skrap-lotter ofta? Det händer
*Vilken stad eller land har varit din bästa semester? USA, där min älskling finns, men Prag var vackert.
*Vilken TV kanal tittar du mest på? Tv 4

Jag kommer att utmana Virpi, Mz.Olsson, Taina & Marie

3 kommentarer:

thebromanders sa...

Hoppsan - här fanns det ju en utmaning att hämta ser jag! Får se om jag kan klara av den då...

thebromanders sa...

Ja, nu var jag klar!!

virpi sa...

Har inte bloggat på flera dgr nu!
Jag får ta detta senare när jag hinner.:)
Kramen!