tisdag 11 januari 2011

Sista dagen

Tiden har gått så fort och nu har vi kommit till sista dagen innan det är dags för T att åka tillbaka den långa vägen västerut. Jag hatar verkligen dessa dagar då båda har magont och försöker att hålla masken fast man helst bara vill sätta sig ner och stortjuta.
För att råda bot på deppigheten ska vi ta en tur till den ömma modern för lite fika innan det är dags att hälsa på Riskas för lite motionerande.
Sen ska vi bara mysa hela kvällen, för imorgon går tåget tidigt.

Ha en bra dag.

Tjingeling

3 kommentarer:

Stef sa...

Tiden går alltid alldeles för fort! :) Men innan ni vet ordet av det så kommer ni att ses igen!

Kramar

Annika sa...

Ja, jag hoppas att nästa resa redan är inbokad för ngn av er!!!
KRAAAAM!!!!

Camilla sa...

Stef:
Ja, tiden bara flyger iväg, men någon gång under våren ska vi ses igen. Även om jag skulle kunna tänka mig att åka redan nu:)

Kram


Annika:
Ingen resa är inbokad ännu, men jag tror inte att det kommer att dröja alltför länge. Han vill ju tillbaka så fort det bara går:)
Kram