torsdag 27 januari 2011

Härlig morgon

Vilken härlig dag! Solen skiner från en klarblå himmel och jag känner hur livsandarna väcks till liv ju mer kaffe jag får i mig. Men det är kallt. Jättekallt. -12 visar termometern. Tur att jag inte har några planer på att gå ut på några timmar. För idag ska jag göra sådana där tråkiga grejer som att städa och tvätta. Lite annat pyssel blir det väl också.

Halt som tusan är det också . På vissa ställen, ja mer eller mindre alla gator, är det rena isbanan.
Ikväll ska jag och mamma gå på bio. Vi ska se Änglagård 3. Det är väl i sista rycket innan den slutar visas här i stan, men det gör absolut ingenting. Jag gillar verkligen de filmerna så jag ser verkligen fram emot att se den.

Förutom kaffe och sol på morgonen så är det ju trevligt att se Henke Lundkvists ansikte i en reklamfilm på morgonkvisten. Han är ju så snygg, den mannen:)

Dags att ta itu med dagens projekt.

Tjingeling

Inga kommentarer: