fredag 28 januari 2011

Så himla bra

Fredag åter igen. Tiden verkar gå fort, åtminstone med tanke på att det är januari. Och snart är den månaden slut. Vart tog den vägen? Annars brukar den månaden ju gå sååå långsamt, men i år.. ja, jag vet inte vad som hände.

Igår var jag och den ömma modern och såg Änglagård Tredje gången gillt. Den var himla bra tyckte vi båda och följde det sedvanliga mönstret som de tidigare filmerna . Jag måste säga att jag verkligen gillar dessa filmer. På något sätt fångar Colin Nutley det svenska på något märkligt vis, särskilt på landsbygden. Jag kan verkligen rekommendera den till de som gillar den andra Änglagårdfilmerna.
Så nu måste jag bara införskaffa de andra filmerna på dvd. Har haft dem på VHS men videon har jag slängt ut då den havererade på något vis. Så vissa filmer måste jag nu åter köpa på dvd. Ja, jag har haft både och. Så jag är inte helt omodern. Även om en av mina bästa väninnor tycker att jag borde uppdatera min mobil lite oftare än vad jag gör. Var lugn Marie, jag funderar på att köpa en ny:)

Idag träffade jag min allra bästa väninna i stallet just hemkommen från Thailand. Åh, vad jag har saknat henne! Det hade varit så underbart att kunna hänga med och ta med T till Thailand. Ett land som jag aldrig besökt men som jag hoppas kunna besöka väldigt snart, och tillsammans med T vore det perfekt. Bara sandstränder, palmer och värme. Gud, vad jag saknar det!!

Nej nu ska jag fortsätta att titta på Let's Dance innan det är dags att vila huvudet på kudden eller kolla på något annat program innan det är dags att slå ihop ögonlocken.

God natt


Inga kommentarer: