onsdag 23 september 2009

WOW...

Nu har Dancing With The Stars (Let's Dance) kort igang har over.
Under tva kvallar har man fatt se samtliga deltagare dansa. Igar var det tjejernas tur. I startfaltet finns en hel hog med folk som jag knappt kanner till. Och sa Kelly Osbourne!! Ozzy's mer eller mindre halvgalna dotter har hamnat i detta program. Valdigt intressant. Sa sjalvklart var jag nyfiken att se henne utfora en wienervals. Jag menar, det ar ju inte direkt sa att man, ialla fall jag, forknippar henne med den typen av klader precis. Ibland ser hon ju faktiskt ut som en fagelskramma!
Men sa fel man kan ha. In kommer denna tjej, i blonderat har och en midnattsbla klanning och svavar runt i en valdigt fin vals!! Jag trodde forbaske mig inte mina ogon. Vilken transformation!!
Ozzy och mamma Sharon satt i publiken och grat sa det skvalade. De trodde nog aldrig att de skulle fa uppleva nagot liknande. Inte jag heller om jag ska vara arlig.
Manga andra ar duktiga, men jag sager bara HEJA KELLY!

Inga kommentarer: