fredag 11 september 2009

Gevalia

Jag gillar verkligen kaffe och aven om kaffet har ar drickbart sa tycker jag trots allt att Gevalia ar godare. Gissa om jag blev glad da grannen borjade prata om kaffe och sa att hon tycker allra bast om Gevalia och bestaller det pa natet. Lyckan var gjord nar hon kilade in efter ett paket och gav mig. Sa himla snallt!
Sa alla ni som bor har i USA och saknar Gevalia klicka har sa kommer ni till sajten dar ni kan bestalla. Inte sa billigt precis, men lika gott som hemma. Det gar visst att prenumrera pa kaffe ocksa.

9 kommentarer:

Nena in da USandA sa...

Halloj, nu har jag läst ikapp efter ett antal hysteriskt hektiska dar här...

Vad härligt ni verkar ha det! Så mysigt att fixa med huset också. Gillar skarpt införandet av fönsterbrädor, blommor och belysning som en positiv kontrast till allt det murriga och mörka här... Om vi hade ägt vårt hus här hade jag också skruvat upp fönsterbrädor men nu får jag stå ut med att vara utan tills vi flyttar tillbaka. Men jag slipper å andra sidan glömma bort att vattna en massa blommor... :)

Ha en jätteskön helg!
Kram// Magdalena

Taina sa...

Jag fick den där länken av min son för en tid sedan. Han vet att jag också gillar Gevalia. Bodde ju i Gästrikland...hihi.

Men jag har inte beställt något ännu. Kanske jag ska göra det.

Kramar

Caroline sa...

Kanske man skulle gora....

Camilla sa...

Magdalena:
Ja, de dar fonsterbradorna blev en hit. Tyvarr finns det ju inget sadant har, men med en handig karl och mammas matt fixade vi egna. Jag malade:)

Vi har det sa himla harligt sa det ar bara inte klokt.

Kram

Taina:
Jag funderar faktiskt ocksa pa att bestalla. T fick smak for Gevalia ocksa:) Han har bra smak han hahaha.
Kram

Caroline:
Ja, det funderar jag ocksa pa. Gillar ju inte Lofbergs som Ikea kor med..

Katja sa...

Har de inga fönsterbrädor?? Ser du, dags att komma hem alltså!!! Skulle aldrig kunna trivas där det inte finns fönsterbrädor... Skojar gumman!!! Saknar dig massor. Glad att du har det bra och mår bra!!! Kraaam Katja

Camilla sa...

Katja:
Har du slutat blogga eller vad?!
Jag saknar dig massor, det vet du. Onskar att du kunde hoppa ombord pa en flygkarra. Vad kul vi skulle kunna ha.
Superstor kram

Annika sa...

Jodå, det har det gått att göra länge. Jag prenumererade en ggn för lääänge sen bara för att få kaffebryggaren. jag är ingen kaffoman precis. Dricker lika gärna Gevalia som maxwell house. NOLL finsmakare...hehe.
Tacka vet jag te...
Jag är faktiskt en av de få i detta land som har fönsterbrädor!! Yippey :-)
Kram!

Camilla sa...

Annika:
Jag gillar ocksa ta, sarskilt i losvikt. I Kalmar har vi en suveran tebutik, man kan kopa nymalet kaffe dar ocksa. Just nu ar tefavoriten jordgubbar & champagne mmmm....

Jag alskar mina nya fonsterbrador! Drog ivag till Ikea och kopte fina fonsterlampor ocksa. Vi har klart finaste fonstren pa hela gatan, ja kanske hela omradet:)
Kram

Caroline sa...

Oh nej...Ikea-Lofbergs ar inget att ha!