torsdag 10 september 2009

Resa inbokad

Igar kvall bokade vi en resa till Florida, och i oktober bar det av for en helg. Vi har blivit medbjudna pa en NHL-match av T's bror som bor dar. Det ska bli jattekul. Tydligen ar det nastan omojligt att fa tag i de biljetter som vi har fatt. Tur att T's brorson jobbar for laget:) Lite flax ska man ju ha, eller hur.
Jag har aldrig tidigare varit i Florida sa det blir spannade. Sa nu haller jag pa att kolla runt lite vad vi kan hitta pa.
T's bror har fixat in oss pa ett hotell i Fort Lauderdale som ligger mer eller mindre ratt pa stranden. Han kunde boka rummet mot halften vad vi skulle fa betala sa det sa vi forstas inte nej till.

I helgen som kommer har vi planerat att aka in till Manhattan en svang och ga pa museum. Annars har vi inte planerat nagot, utan det blir som det blir.

Tjingeling

3 kommentarer:

My Sweet Valentine sa...

Gud va harligt! Oktober ar ju perfekt for en liten host resa till varmen.

Taina sa...

Härligt!

På tal om NHL matcher måste jag också fixa biljetter. Min kusinson spelar i Islanders.

Hur länge stannar du här förresten?

Kramar!

Camilla sa...

My Sweet Valentine:
Ja det ska bli jatteskont!

Taina:
Jag stannar har till mitten pa nov.
Det ska bli harligt att aka till Florida.
Kram