fredag 4 september 2009

Bio

Var pa bio haromkvallen och sag Julie & Julia med Meryl Streep.
Aven om jag inte riktigt fattade vem denna Julie var, forran T forklarade det efterat, sa var filmen klart sevard. Manga roliga repliker och scener.
Julie, for er som inte vet, bodde i Paris med sin man som var diplomat. Da bestamde hon sig for att ta en kurs i fransk matlagning och skriva en kokbok for amerikaner baserad pa franska recept.
Meryl Streep var som vanligt valdigt bra. Nar ar hon inte det foresten?
Helt klart sevard tyckte vi bada.

2 kommentarer:

Stef sa...

Ja hon är så himla bra, aldrig att jag har sett henne göra annat än enastående prestationer inom filmbranchen!

Jag ska hålla utkik efter filmen här, men det lär väl dröja!

Ha det gott!!!

Camilla sa...

Stef:
Det kommer en annan film med Meryl Streep, Alec Baldwin & Steve Martin vid jul har. En komedi som verkar vara bra ocksa. Tyvarr kommer jag inte ihag namnet.
Den maste jag bara se.

Ha det bra.