torsdag 16 februari 2012

Vinden viner och snön piskar. Att då sitta inne och kolla på svenska Biggest Loser och veta att det ligger två böcker och väntar på att jag ska öppna dem för att börja läsa orden känns helt rätt.
Jag känner mig lite trött ikväll efter tre dagars ridning. Det är jobbigt med hostan och snuvan, men det går bra. Vi får bara stanna ibland så att jag kan hosta och snyta mig. Det kunde vara värre.

Det blir ett kort inlägg idag för orken och inspirationen räcker inte riktigt till. Men imorgon är en annan dag:)

Tjingeling

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Hosta och snuva= jobbigt!! Bra att du rider, det kanske rensar lite, piggar upp iallafall.

Feel better!

Kram!

Camilla sa...

Lotta:
Även om ridningen i sig nog inte är det allra bästa för snuva och hosta så är det klart bäst för den mentala biten:) Vem kan motstå en mysig pålle som lägger mulen mot ens kind och bara står så ett tag. Lilla trollet gör det varje dag och jag blir alltid lika varm om hjärtat:) En riktig myshäst är vad han är.
Jag hoppas på att bli mycket bättre snart.

Kram

Annika sa...

Inte kul med förkylningar inte...
Hoppas det känns bättre.
Annars låter det inte så dumt att sitta och titta på TV medan det är kallt och snöigt ute.
:-)
Kram!

Camilla sa...

Annika:
Jag tror förbaske mig att den här förkylningen är på väg att försvinna nu. Tack och lov för den har varit envis som tusan.

Att mysa inne medan snön vräker ner är inte helt fel:)

Kram