måndag 5 juli 2010

Sååå trött

Himmel, vilken dag! Jag är helt slut. Uttorkad känner jag mig också så nu har jag hinkat vatten i mängder. Hinner inte dricka tillräckligt på jobbet där jag svettas konstant. Det finns nämligen ingen ac i dessa gamla byggnader. Och med tanke på värmen ute så blir det minst sagt hett inne. Det jag önskar mig allra mest nu är kläder med inbyggd fläkt, det hade inte varit dumt alls:)
Väderfolket yrar om någon liten regnskur som kan komma in på imorgon bitti. Det blir nog inte så mycket med den. Oavsett vilket så ska det fortsätta med värme och sol. Skönt med en ordentlig sommar som omväxling tycker jag.

Nej mina vänner, nu ska jag ta en bok i näven och krypa ner under lakanen och lyssna på fläktens surrande. Jag måste säga att jag verkligen är vansinnigt tacksam för min fläkt som ger mig svalka nattetid.

Godnatt

Inga kommentarer: