lördag 31 juli 2010

Sååå hungrig

Jobbar hela helgen. Det är mycket att göra. Ett bröllop och som grädde på moset så är det Kalmar Triathlon den här helgen. Med andra ord massor av tävlande med sina redskap dvs cyklar. Och dessa cyklar är ju inte vilka som helst, utan VÄLDIGT dyra sådana. Helst vill gästerna ha dem inne på rummet. Undrar om de sover med dem också.
Vädret är bästa möjliga för dessa tävlingar, kanske lite mycket vind. Men det är iallafall uppehåll och sol. Man kan ju inte få allt eller hur?

Just nu är det matlagning som gäller här. Inga kulinariska höjdpunkter precis. Idag står stuvade makaroner och falukorv på menyn. Gud, vad hungrig jag är!
Älsklingen håller på att bygga något slags staket däröver i NJ. Vi skypar, så han kommer tillbaka med jämna mellanrum:)
Dessutom kollar jag ju på friidrotts-EM samtidigt.
Så jag har en ganska bra kväll faktiskt.

Nej nu ska jag ägna mig åt maten.
Ha en skön lördag.

Tjingeling

Inga kommentarer: