torsdag 22 juli 2010

Fortsatt värme

Idag har det varit grymt varmt, +30 grader. Tur att jag varit ledig. Nu kl. 21.30 är det 25 grader. Fläkten brummar på högvarv men gör knappt någon nytta, såvida jag inte sitter rakt framför den vill säga.
Vilken sommar! Det är ju inte klokt alltså.

Igårkväll var jag iväg till Oskarshamn och träffade delar av släkten. Det var mycket trevligt med grillning och massor av prat och skratt. Det blir ju inte så ofta då alla bor på olika platser.
Jag har varit rätt trött idag eftersom jag kom i säng sent så idag har jag bara slappat, badat lite grann och så.
Jag passade även på att beställa lite nya böcker idag. Det ska bli spännande att se om de är lika bra som jag tror och hoppas. Återstår att se.

Nej, nu ska jag ta en kall dusch och försöka att svalna lite innan det är dags att inta sovläge.

Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallojhopp!
Snowgoose är en liten klätterros från England! Supersöt!

Kram
Anja