tisdag 30 juni 2009

Varmt, varmare....

Det är väldigt varmt härinne idag. Skulle nog likna det vid en mindre ugn, trots fönster öppna på vid gavel. Får nog traska ner i källaren och hämta upp fläkten så att det blir lite cirkulation på luften. Annars finns risken att jag får bo i duschen ikväll :)

Dagen kommer att spenderas på stranden där jag hoppas på lite fläktande bris.
Har packat väskan så nu är det snart dags..

Älsklingen fyller år idag. Trist att inte vara där, men snart så :)
Happy Birthday honey. Love you lots.

2 kommentarer:

Katja sa...

Hälsa T ett stort GRATTIS!!!! Ha en skön dag i solen.. Jag har köpt motorcykel!!!! Kör hem den på fredag.. Cooolt.... Fredrik är jätte nervös för att jag ska ut i trafiken... Men jag är ju sååå försiktig! Kram

Camilla sa...

Jag ringde och sjöng Ja må han leva i när han precis hade vaknat, hihi. Ska hälsa honom ifrån dig när jag ser honom ikväll.

Åh, vad kul att du fick tag i en mc! Äh, det kommer att gå bra vet du. Kommer du ner redan på fre? Får du med dig alla grejer?
Måste ju komma och kolla på underverket när du väl är här.
Var försiktig när du kör över bron, massor av bilar nu. Men det vet du ju ;)
Stor kram