torsdag 18 juni 2009

Ruskväder & bloggläsande

Idag vräker regnet ner och blåsten vispar runt träd och löv som värsta höststormen. Men nu ska jag inte deppa ihop för det, för enligt lokalblaskan så ska det bli ganska hyfsat väder på Öland imorgon, och DET gillar jag.
Så idag ska jag greja här hemma och på schemat står tvätt och städning. Ska baka muffins med Daimkulor också, och läsa en massa trevliga bloggar. Tänk vad spännande det är att läsa om alla saker som som ni andra skriver om.
Det är kul att snurra runt bland alla möjliga bloggar som finns, ibland hittar jag sådana som jag verkligen vill följa. Andra hamnar i favoritmappen och jag läser dem när jag inte har något att göra.
Idag har jag iallafall hittat en himla kul, Not Always Right , den kan jag verkligen rekommendera om ni behöver ett gott skratt. Jag har en känsla av att fler tillkommer under dagen :)

Återkommer under dagen med fler inlägg.
Ha det gott så länge.

Tjingeling

2 kommentarer:

SweFlo sa...

Jag önskar så att jag kunde ta en sväng hem till SVerige i sommar, men det lär inet bli av. Så det känns ju liiite bättre att veta att hittills har det inet varit direkt superväder... Men jag hoppas dock att ni får en härlig sommar, även om jag kommer att bli oerhört avis!

Camilla sa...

Hittills kan jag lugna dig med att sommaren har varit kall! Våren har iallafall visat sig från sin allra bästa sida.
I Florida behöver du ju inte sakna sol & värme iallafall :)Men de svenska sommarkvällarna är ju magiska när de är som bäst så jag förstår om du blir lite avis.

Ha det gott