lördag 28 februari 2009

Ny dag

Åh vilken underbar dag! Jag mår bra idag och solen skiner från en klarblå himmel, vad mer kan man önska.
Skulle tvätta idag, men det tänker jag hoppa över för att istället kunna vara ute och njuta.
Gårdagen tillbringades i mer eller mindre horisontalt läge då en fruktansvärd huvudvärk hade drabbat min stackars skalle. Emellanåt kändes det som om hjärnan var lös och bara snurrade runt därinne.

Eventuellt blir det en liten sväng till mamma idag, hoppas att hon känner för att ta en promenad. Det hade varit skönt.

Kollade lite på Let's Dance igårkväll och den som var allra bäst igår var, enligt mig, Niclas Wahlgren. Så mycket energi och glädje.
Carl-Jan åkte ju ut och nästa vecka lär det bli Elisabeth. Måste säga att jag tycker att Carl-Jan är en skön prick med en helt egen stil.
Suveränt med den typen av människor som vågar att bejaka sitt eget jag till fullo.

Nej nu ska jag ut lite.

Tjingeling

1 kommentar:

Katja sa...

Utmaning... Kramizz