torsdag 1 september 2011

Äntligen ett inlägg

Jag har börjat på en miljon inlägg den här veckan och inte fått ner något vettigt. Så nu börjar jag om igen:)
Helgen var jättebra (även om det snart är helg igen) då jag fick tillfälle att umgås med väldigt nära vänner. På samma dag dessutom. Så lördagen var späckad men så himla kul. Först shoppingrunda med en fd studiekompis (jag kan inte kalla henne gammal för hon är bra mycket yngre än mig). Det hela slutade med fika och vi blev till och med nästan bortkörda från en uteservering. Första gången någonsin, men allt har en första gång eller hur?
Därefter iväg till Öland för middag med bästa väninnan K. Åh, så mysigt det var! Vi ses alltför sällan nuförtiden, men jobb och annat kommer ivägen. Så är det bara. Så det gäller att passa på när vi verkligen kan ses.
På vägen hem körde världens åskväder igång. Inget jag gillar precis. Hann in innan värsta skyfallet körde igång med åskväder a la Tor drog igång på allvar.

Den här veckan har mest bestått av jobb och träning med pållen. Det blir hårdträning nu innan jag drar iväg till Frankrike på söndag. Då får han lite vila:) Och sedan kör vi igång igen.

Dags att prata lite med T när han kommer hem om ett tag och sedan är det dags för snarkofagen.

Godnatt

2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Skype är grejen, eller hur?

Roligt med en fullmatad helg och träffa goda vänner. Det är så läckert att du bor så nära Öland!

Å Camilla, jag är avis på dig som åker till Frankrike. Ha en härlig resa och koppla av ordentligt. Du har jobbat så hårt hela sommaren.

Bon voyage!

Kramar

Camilla sa...

Lotta:

Ja, Skype är verkligen en fantastisk uppfinning. Stort tack till den svenska killen som kom på det!

Att bo ett stenkast från Öland är verkligen härligt, men samtidigt så tror jag att man blir ganska bortskämd och inte uppskattar det lika mycket som man borde.

Det ska bli så skönt att åka iväg några dagar och jag hoppas att vädret blir riktigt fint.

Kram