lördag 3 september 2011

Imorgon åker jag

Full rulle hela dagen idag med bland annat middag hos mamma och ridning.
Riskas fick duscha efter ridningen. Det gillar han verkligen, men jag undrar om han inte gillar det som han gjorde efteråt ännu mer. När han var ren och fin gick vi ut och han fick käka lite gräs medan han torkade lite. Sen kom vi innanför grinden och då körde det igång. Skrap, skrap och sedan världens bensprattel. Så mycket för ren pålle alltså. Jag tyckte att han nästan liknade en fågelskrämma med hötestar hängande ur svansen när han kom upp, men han såg mycket nöjd ut:)

Nehej, nu ska jag packa lite och sedan blir det lite TV innan det är dags att slå ihop ögonen.
Imorgon blir en lång dag.

Hörs när jag kommer hem från Frankrike igen.

Tjingeling

6 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Njuuuut!!!!!


Trevlig resa Camilla!

Camilla sa...

Lotta:

Tack så mycket, det ska jag göra:)

Kram

mammaxtre sa...

Frankrike låter inte helt fel. Ha det fint.

Stef sa...

Åh vad härligt! Trevlig resa! kramar

Loppan flyttar västerut... sa...

O jag önskar också dig en underbar resa, ser fram emot frankrikeinlägg sen.
Kram!

Camilla sa...

mammaxtre:
Det ska jag ha:)

Stef: Tack så mycket!

Åsa:
Det kommer inlägg helt klart:)