fredag 9 september 2011

Det här hade jag inte tänkt mig direkt

Jahaja, hade tänkt skriva ett långt inlägg idag men det får faktiskt vänta till i helgen. För min dator brakade ihop förut. Den vägrar starta. Så det får väl bli att dra iväg den till en datordoktor för att se om det åtminstone går att rädda något i den.
Så det blev en snabb rush till Media Markt för inköp av en ny. Den håller jag på att lära mig nu. Det verkar finnas en hel del nya funktioner som kan vara bra att använda sig. Sedan är den ju stentyst. Det var inte riktigt vad jag hade planerat att lägga en hel hög med pengar på just nu, men sånt är livet.

Hoppas inget mer brakar ihop nu.

Tjingeling

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Himla trist! Har själv varit hos Computer Fox idag med en dator som också krånglar. Känner på mig att det blir (tyvärr) en ny här med.

Kram och njut av helgen iallafall hoppas jag!

mammaxtre sa...

Oplanerade utgifter av det dyra slaget är aldrig roligt. Hoppas du sk trivas med din nya vän.

Ha en fin lördag

Camilla sa...

Lotta:
Jag blev helt knäckt. För inte nog med att datorn la av. Det går bara att ringa in til mig o jag kan inte ringa ut! Får ta tag i det imor.
Sen när jag väl kommer hem nyförvärvet så börjar väl den också krångla efter en stund. Trodde jag skulle få spader.
Men nu funkar det iallafall.

Kram


mammaxtre:
Sådana utgifter klarar man utan. Jag gillar att ha koll, men det är ju inte alltid att det blir så:(
Men nu hoppas jag att dataproblemen är lösta iallafall.
Ha en skön helg