söndag 21 augusti 2011

Underbar dag

Tack och lov att det är en ny dag säger jag bara! Igår var ingen bra dag, alls. Huvudet kändes som om det skulle explodera och jag mådde riktigt risigt. Men idag har jag varit på topp hela dagen. Och det var tur det, för vilket underbart väder det har varit hela dagen. Så jag åkte till stallet på förmiddagen och stannade där sisådär 4 timmar. Det var riktigt skönt, så i natt kommer jag att sova som en sten efter all den friska luften:) Och lilla Riskas gjorde verkligen bra ifrån sig. Vi började träna lite på det där programmet. Får väl se hur det kommer att gå. Jag har lite svårt att komma ihåg alla turer;)

På TV är det bara skräp, men nästa vecka kör det igång ett program på TV3 som heter True Talent som jag tänkte se. Det är ett annat format än Idol. Här är det bara rösten som spelar någon roll. Det kan bli intressant att se.
Nästa vecka kör friidrotts-VM igång också. Jag ska se så mycket jag bara kan, även om det sänds helt snurriga tider. Å andra sidan är det SVT som sänder det hela. Så det kommer nog att bli mycket som visas på dagtid. Tur det för jag gillar friidrott skarpt:)
Ja, det är faktiskt inte bara skräp. Just nu sitter jag och kollar på reprisen av Undercover Boss och idag är det vd:n för Norwegian Cruise Line som provar olika jobb ombord. Det får mig faktiskt att längta tillbaka lite grann, men jobbet saknar jag inte. För det är tufft.

Nej, snart dags att krypa ner i snarkofagen tillsammans med en bok så att jag är utvilad inför morgondagens utmaningar.

God natt

2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Det var skönt att du mått bättre idag. Vilken come back du gjorde som var i stallet i fyra timmar :)

TV ja, här ser jag knappt alls längre. Orkar inte med formaten med mycket reklam. Det blir filmkanaler, Netflix och svt o TV4 play istället. On demand passar mig!

Ha en bra start på veckan!

Kram

Camilla sa...

Lotta:
Ja, det tycker jag med. Den här huvudvärken som bara slår til kan jag vara utan.
Pållen behövde motion, och jag tror att jag nästan tog ut honom maximalt. Han svettades som bara den, så en dusch var på sin plats efteråt. Ok, han drack nog mer ur slangen än han fick vatten på sig:)

Då passar det ju ypperligt att jag tipsar dig om alla program som du, förhoppingsvis, kan se online:)

Kram