fredag 19 augusti 2011

Är jag inte klok eller?

Vad har jag nu nästan sagt ja till? Ja, det undrar jag. Emelie körde värsta övertalningskampanjen i stallet nu ikväll. Och tydligen har jag väl nästan gått med på att jag och Riskas ska vara med i någon slags inofficiell dressyrtävling med domare och allt i slutet på september. Är jag inte riktigt klok eller?
Visserligen kommer det bara att vara ryttare från vårt stall, men de är ganska många kan jag säga. Å andra sidan kan jag och Riskas aldrig tävla eftersom man som vuxen inte får tävla på ponny. Nu är han ju ingen pytteponny utan ligger på maxhöjden. Tur det annars hade han väl säckat ihop under mig för längesedan.
Nu har jag kollat in programmet och från och med imorgon så kommer det att bli hårdträning:)
Jaja, vi får väl se hur det går.

Tjingeling

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Så roligt!! Jag hejjar på dig! Tufft att säga ja

Kram!

mammaxtre sa...

Ha ha ha, ibland går allt bara utav farten. Det blir kul för dig. Lycka till!

Camilla sa...

Lotta:
Tack! Ja, det kan vi behöva:)
Och det var mer att hon sa att jag skulle vara med. Och så var det plötsligt bestämt.
Hur ska det gå?

Kram

mammaxtre:
Ja, det gick så fort att jag inte ens fattade någonting. Så kan det gå:)